We Need

A recipies forum. I know some of the folks here like to cook like myself. We should share culinary success.

S

ROzbeans 18 years ago
My god you are a geek. I can make it a subforum off of open chat but you better use it!
Dia 18 years ago
I present to you, Ike's quater cousin:

Flip

ROzbeans 18 years ago
ROFL! That is awesome!
FyreGarnett 18 years ago
Is he "Flip"ping us off??? that is too perfect!
Sergon 18 years ago
Nice!


S
Adiene 18 years ago
ROFL!
actually I think it would be kinda kewl cuz Cook books suck ~!
I need new ideas for dinner .. dont help kids always make fun of my cooking anyways .. This way I can blame someone else !
I got a kick ass ham and cheese petite roll recipe for yas . The bestest party snack when you are going for pot luck type thing . I always get asked for the recipe everytime lol
Sergon 18 years ago
We are putting a small site together fyi. It will look like shit since im the one who will be doing the programming but its gonna be cool.

We had a kick ass time last night. 18 people showed and a fun time was had by all. The pics I took came out shitty.



S